Len and Company
Len, een succesvolle muziekproducent, stopt met zijn werk en verbant zichzelf naar de staat New York. Zijn landelijke, eenzame bestaan wordt onderbroken wanneer zijn zoon, een aspirant-muzikant, hem een bezoek brengt, op de voet gevolgd door de moeilijke popster Zoe.