Let's Make Love
Jean Marc Clement (Yves Montand), die bekendstaat als een van de rijkste, machtigste en meest gewilde vrijgezellen ter wereld, is niet blij als een off-Broadway-show zijn maniertjes wil parodiëren. Hij wil er alles aan doen om de show tegen te houden – tot hij Amanda (Marilyn Monroe) ontmoet, de echte showstopper van de productie! In een klassiek geval van ‘als je niet van hen kunt winnen, sluit je dan bij hen aan’ doet hij auditie en krijgt de rol om zichzelf te spelen! Niet onder de indruk van zijn gebrek aan talent negeert Amanda zijn romantische avances. In een wanhopige poging om haar aandacht te trekken, huurt hij Bing Crosby, Gene Kelly en Milton Berle (allen als zichzelf) in om op orde te komen en de vrouw van zijn dromen te winnen!