Lick the Star
Kate is een week niet op school geweest vanwege een gebroken voet. Als ze terugkomt, ontdekt ze dat haar vriendinnengroep een geheim plan met arsenicum heeft bedacht onder de codenaam “Lick the Star” om de jongens zwak te maken.