Life As We Know It
Holly (Katherine Heigl) is een succesvolle cateraar en Messer (Josh Duhamel) een veelbelovende sportverslaggever. Na een dramatische eerste date is het enige dat ze gemeen hebben hun minachting voor elkaar en hun liefde voor hun peetdochter Sophie. Wanneer ze plotseling de rol van Sophies ouders op zich moeten nemen, worden Holly en Messer gedwongen hun meningsverschillen aan de kant zetten. Terwijl ze hun ambities en drukke sociale leven op elkaar proberen af te stemmen, zullen ze ook nog moeten leren met elkaar onder één dak te leven. Josh Lucas, Christina Hendricks, Hayes MacArthur en Jean Smart nemen de andere hoofdrollen voor hun rekening in deze scherpe, gevoelige romantische komedie van de hand van Greg Berlanti (van de TV-series Brothers & Sisters en Everwood ).