Life Before Me
25 jaar geleden verliet Cornelius zijn toenmalige vriendin Julia om bij Frank te gaan wonen. Julia vluchtte destijds naar de VS. Nu keert ze terug en wil ze wonen in het huis dat destijds van hen was. Dit stelt de relatie tussen Cornelius en Frank op de proef.