Like Father, Like Son
Chris Hammond (Kirk Cameron) is een normale leerling, op zoek naar meiden, auto’s en muziek. Zijn vader dr. Jack Hammond (Dudley Moore) staat op het punt de baas in het ziekenhuis te worden. Plotseling verwisselen vader en zoon per ongeluk van lichaam, wat tot chaos leidt. De zoon krijgt de jaguar, de creditcard en de vrouw van de baas. Zijn vader krijgt zakgeld, een biologie-examen en een nep-ID!