Lilo & Stitch
Geniet van de dolkomische en ontroerende liveaction interpretatie van de populaire animatieklassieker van Disney. Lilo, een eenzaam meisje, adopteert Stitch, een onstuimige alien 'puppy'. Stitch helpt het gebroken gezin weer heel te maken — maar niet zonder dat hij met zijn ondeugende streken hilarische toestanden aanricht op de Hawaïaanse eilanden.