Love and Monsters
Dylan O’Brien speelt de hoofdrol in dit spannende avontuur vol epische actie en lol. Als monsters de wereld overgenomen hebben, moeten Joel (O’Brien, The Maze Runner) en de rest van de mensheid ondergronds gaan leven. Hoewel hij gelooft dat hij iedereen verloren heeft waar hij ooit van gehouden heeft, ontdekt Joel dat zijn schoolvriendinnetje Aimee (Jessica Henwick, Game of Thrones) zo’n 130 km verderop woont. Met onbekende gevaren in het vooruitzicht, moet Joel zijn innerlijke held vinden om de onmogelijke reis te maken door een land vol monsters om bij het meisje van zijn dromen te komen. Met Michael Rooker (Guardians of the Galaxy) en Ariana Greenblatt (Avengers: Infinity War).