Love Jacked
Maya is een eigenzinnige vrouw met artistieke ambities. Ze wil zich onafhankelijk opstellen tegenover haar starre vader. Deze laatste wil dat zijn dochter plichtsgetrouw de familiezaak runt. Ze huurt een wanhopige man uit LA in, die zich voordoet als haar Afrikaanse verloofde.