Love Song
Een countryzanger die moeite heeft zich staande te houden ontmoet een songwriter uit Nashville die inspiratie nodig heeft. Door samen een nummer te schrijven stuiten ze op heel wat problemen, maar het resulteert in zowel een hit... als in ware liefde.