Lovesick
Charlie Darby mag niet klagen, het leven gaat hem voor de wind. Hij heeft heeft alles wat zijn hartje begeert: een fijne baan, vrienden en familie. Het enige waar het hem aan ontbreekt is een relatie. Elke keer als de liefde in het spel komt, raakt hij in de war. Maar dan ontmoet hij het perfecte meisje.