Lullaby
Een jonge moeder (Oona Chaplin) ontdekt een oud boek met daarin een slaapliedje, waarvan ze aanneemt dat het een zegening is.Maar in een huiveringwekkende wending blijkt het slaapliedje een spreuk die de slechte demon Lilith oproept en het leven van moeder en baby in een nachtmerrie verandert, in deze angstaanjagende film van de regisseur van Annabelle.