Magnolia
Op zomaar een willekeurige dag in San Fernando Valley komen de levens van een stervende vader, zijn jonge vrouw, een verpleger, een beroemde verloren zoon, een verliefde politie-agent, een nieuw en een voormalig wonderkind, een TV presentator en zijn aan cocaïne verslaafde dochter samen in een web van verwikkelingen, dat later één verhaal blijkt te zijn. Door de speling van het lot, toeval en menselijke interactie kruisen alle paden wat uiteindelijk leidt tot een onvergetelijke climax... Toeval bestaat niet?