Mammas: Maternal Instinct
Isabella Rossellini reflecteert op hoe alle moeders er niets aan kunnen doen dat ze moederlijk zijn. Ze denkt na over alle moederinstincten van de dieren die ze onderzoekt in Mammas – sommigen hartverwarmend, anderen verontrustend.