Man On Fire
Voormalig CIA-agent Creasy (Denzel Washington) wordt door een welgesteld gezin ingehuurd om hun 10-jarige dochter Pita (Dakota Fanning) te beschermen als gezinnen Mexico-Stad door ontvoeringen worden geteisterd. Wanneer het meisje toch verdwijnt, neemt hij wraak op de ontvoerders en rekent hij af met zijn verleden!