Mango
Zadie is een zelfstandig bloemiste die te kampen krijgt met een medische aandoening waardoor ze vleesbomen ontwikkelt in haar baarmoeder. Ze wil haar carrière verder uitbouwen, maar wanneer haar droomjob binnen handbereik komt, moet ze leren omgaan met haar veranderende lichaam vooraleer haar ziekte de overhand neemt.