Marcello Mio
Het verhaal over Chiara, actrice en dochter van Marcello Mastroianni en Catherine Deneuve. In een zekere zomer besluit zij dat ze het leven van haar vader wil leiden en kleedt zich als hij, gaat zo praten als hij en neemt al zijn gewoonten aan. Iedereen om haar heen begint langzaam te geloven dat hij het is en noemen haar als vanzelf 'Marcello'.