Max Cloud
(The Intergalactic Adventures of Max Cloud) Wanneer de tiener Sarah op magische wijze in haar 16-bit computerspel verdwijnt, moet ze samen met ruimteheld Max Cloud de intergalactische game uitspelen om weer terug te komen in haar slaapkamer in Brooklyn.