Mercy
In de nabije toekomst staat een rechercheur terecht voor de moord op zijn vrouw. Hij heeft 90 minuten om zijn onschuld te bewijzen aan de geavanceerde AI-rechter die hij ooit propageerde, voordat deze over zijn lot beslist.