Met Deze Ring
In WITH THIS RING zijn de hoofdrollen voor Regina Hall en Grammy Award-winnaars Jill Scott en Eve Cooper. Zij spelen drie vrijgezelle vriendinnen die afspreken binnen een jaar te trouwen.