Minions & Monsters
Illumination breidt het leuke Minions-universum uit met een onstuimig deel met gloednieuwe personages in de grootste wereldwijde animatiefranchise uit de geschiedenis. Dit is het luidruchtigste, belachelijkste en absoluut waargebeurde verhaal over hoe de Minions Hollywood veroverden als filmsterren, ze alles kwijtraakten, ze monsters vrijlieten in de wereld en ze samenwerkten om de planeet te redden van de chaos die ze creëerden.