Moonlight Sonata: A Deafness in Three Movements
Een persoonlijke documentaire waarin verhalen met elkaar verweven worden: dat van een doof jongetje dat opgroeit, zijn dove opa die oud wordt en Ludwig van Beethoven in het jaar dat hij doof werd en zijn iconische sonate schreef.