Wonderstruck
Een jongen, Ben, verlangt naar de vader die hij nooit heeft gekend. Een meisje, Rose, droomt van een mysterieuze actrice wiens leven ze nauwkeurig bijhoudt in haar plakboek. Wanneer Ben raadselachtige aanwijzingen ontdekt in de kamer van zijn moeder, en Rose op een ochtend een verleidelijke krantenkop leest, besluiten beide kinderen op zoek te gaan naar datgene wat ze missen.