Moord in Albi
Na jaren weggeweest te zijn, keert Annabelle terug naar de stad waar ze opgroeide – Albi in het zuiden van Frankrijk – met haar dochter Pauline, 12 jaar oud. De onlangs gepromoveerde hoofdinspecteur is de eerste vrouw die chef van het district wordt – tot groot ongenoegen van Marc, die er zeker van was dat hij de baan zou krijgen. De moord op een oudere boer wordt al snel gevolgd door de moord op een maatschappelijk werker, waardoor Annabelle in een onderzoek terechtkomt dat haar naar haar roots zal leiden.