More Than Ever
Hélène en Mathieu zijn al vele jaren samen en leiden een gelukkig maar druk leven in Bordeaux. Wanneer Hélène ernstig ziek wordt, staat ze voor een existentiële keuze en besluit ze alleen naar Noorwegen te reizen om rust te zoeken – een daad die de kracht van hun liefde op de proef zal stellen.