Nirvana
De meisjes van Afghanistan werden aan hun lot overgelaten door het Talibanregime. Ze werden geconfronteerd met huisarrest en geen hoop voor de toekomst. Nirvana zag haar vader onthoofd worden door de Taliban en had geen kans meer op een waardig leven. Ze begon te vluchten uit Afghanistan.