Nuptse
Nuptse - Touching the Intangible volgt de obsessieve zoektocht van de Mustache Gang terwijl ze een extreme route openen op de zuidwand van Nuptse. Een intense duik in het moderne alpinisme. Meervoudig bekroond in 2023-2024 op de grootste bergfilmfestivals ter wereld.