Nurse
Nurse is een bloedsexy horrorthriller die het daglicht niet kan verdragen! Overdag is Abby Russell (Paz de la Huerta) een toegewijde verpleegster maar ’s nachts slaat ze toe als ‘killer woman’ waarbij mannen haar sensuele en dodelijke verleidingskunsten niet kunnen weerstaan. Als collega Danni (Katrina Bowden) vermoedt dat Abbey achter de gruwelijke moorden zit, verzint Abby een list waarbij het leven van Danni en dat van haar vriend niet meer zeker is…..