Oh, Moon!
De elfjarige Yekta woont in een oud landhuis op een eiland, samen met haar strenge tantes en haar zieke grootvader. Ze verlangt naar haar afwezige moeder. Terwijl dromen en surrealistische visioenen haar eenzaamheid vormgeven, gaat ze op zoek naar een mythische zeemeeuw met het hoofd van een kind.