Olvido y León
Olvido, een jonge vrouw, leert om te gaan met de aanwezigheid van onbekende, sterke krachten en een complex web van sociale en persoonlijke ontevredenheid als ze eindelijk accepteert dat haar problemen niet de schuld zijn van haar tweelingbroer León die het syndroom van Down heeft.