Lady A - On This Winter's Night
Tussen de datums van hun wereldtournee door bracht Lady Antebellum hun korte pauze door met het hercoderen van kerstliedjes voor hun album On This Winter's Night. Dit concert brengt die liedjes tot leven met de hulp van 40 symfonieorkestmusici.