Once Upon a Studio
Een all-star ensemble van geliefde Disney Animatie-personages komt samen in ‘Once Upon a Studio’ voor een vrolijke, entertainende en emotionele reünie waarbij ze zich verzamelen voor een spectaculaire groepsfoto om Disney’s 100e verjaardag te vieren.