Once Upon a Time in Londen
De gewelddadige heerschappij van twee van de meest beruchte gangsters van Londen, Jack 'Spot' Comer en Billy Hill, wordt aangrijpend gepresenteerd door de visionaire regisseur Simon Rumley, in een saga van waanzin, chaos en manipulatie, die doet denken aan de Britse favorieten Legend en Peaky Blinders. Met Leo Gregory (Green Street), Terry Stone (Rise of the Footsoldier) en Jamie Foreman.