Open
Een voormalige professionele golfer probeert zich te kwalificeren voor The Open Championship nadat hij een pauze van het spel heeft genomen vanwege een trauma. Bij zijn comeback ontmoet hij een vrouw die herstelt van een eigen trauma. De rust en schoonheid van de golfbaan bieden hen het platform dat ze nodig hebben om een onbreekbare band te vormen.