Otto Baxter: Not A F**king Horror Story
Otto Baxter, een filmmaker, acteur, schrijver en regisseur met het syndroom van Down, verkent zijn creatieve proces terwijl hij een autobiografische horrorfilm maakt van zijn verleden, heden en toekomst.