Penelope
In de ijdele wereld van de kunst vergaat de onschuld. Dit is de openbaring van Penelope, een jonge vrouw die, nadat ze verwikkeld is geraakt in een spiraal van oppervlakkige ontmoetingen, terechtkomt in een wereld van nieuwe en opwindende ervaringen, in een soort morele afgrond waarin ze steeds meer zal worden opgenomen/betrokken.