Pętla
Door een schijnbaar toeval kruisen de paden van de politieagent Daniel (Antoni Królikowski) en twee tweelingbroers uit Oekraïne. Dankzij de verkregen informatie van Zenia en Alex en hun contacten in de lokale onderwereld, krijgt de jonge agent al snel promotie en wordt agent bij het Centraal Bureau Anti-corruptie. Onder het mom van een politieonderzoek neemt hij al snel een bekend bordeel over en begint zijn concurrentie uit te schakelen, de pooiers in Subkarpaten. Na een tijdje, als hij voldoende invloed heeft en een pervers spel speelt met de gangsters en zijn superieuren op zijn werk, creëert hij een exclusieve plek voor gegarandeerde discrete seks met eersteklas prostituees. Maar in werkelijkheid zijn er in alle kamers verborgen camera's geïnstalleerd. Daniel en de tweeling verzamelen compromitterend materiaal van hun gasten – de prominente politici, beambten en vertegenwoordigers uit de showbusiness - om ze mee te chanteren. Echter, een moment van onoplettendheid is genoeg om de jager, de agent van het Centraal Bureau Anti-corruptie, te veranderen in de opgejaagde. Hij wordt nu gezocht door zowel de Poolse Geheime Dienst als de Russische Inlichtingendienst.