Blinded by the Lights
Kuba, een cocaïnedealer uit Warschau, koopt twee tickets voor een enkele reis om zo ver mogelijk van zijn huidige leven weg te komen. Hij kiest voor Argentinië en moet op de eerste kerstdag vertrekken.