Pink Floyd: Pols
Gefilmd tijdens het Europese deel van Pink Floyd's Division Bell tour in 1994, toont Pulse de band live in concert in Earls Court, Londen. Gerestaureerd en opnieuw gemonteerd vanaf de originele opnametapes.