Precious Cargo
Na een mislukte overval wordt verleidelijke dief Karen (Claire Forlani) opgejaagd door Eddie (Bruce Willis), een moorddadige gangsterbaas. Om Eddie’s vertrouwen terug te winnen klopt Karen aan bij haar ex-minnaar en internationale briljante dief Jack (Mark-Paul Gosselaar) om samen een lading zeldzame en kostbare diamanten te stelen.