Public Disturbance
De Janoskians worden uitgenodigd om een stunt uit te voeren tijdens een verjaardagsfeest, compleet met bekende sterren, voor Alison, de dochter van een beroemde mediamagnaat (Mike Tyson). Wanneer hun act op het laatste moment wordt afgeblazen, plannen de grappenmakers de ultieme overval om het saaie feestje naar hun hand te zetten en de grootste puinhoop van hun leven te creëren.