Queer
1950. William Lee, een Amerikaanse expat in Mexico City, brengt zijn dagen vrijwel alleen door. Zijn ontmoeting met Eugene Allerton, een ex-soldaat die nieuw is in de stad, laat hem voor het eerst zien dat het misschien eindelijk mogelijk is om een intieme band met iemand op te bouwen.