Ralph Breaks the Internet
Walt Disney Animation Studios presenteert het spannende actie-avontuur "Ralph Breaks the Internet". Ralph en zijn beste vriendin Vanellope reizen naar het wereldwijde web om Vanellopes game Sugar Rush te redden. Tijdens hun zoektocht naar een game-onderdeel komen ze steeds verder in digitale problemen - er zit niks anders op dan te vertrouwen op de hulp van de internetbewoners. Zo helpen Yesss, hoofd-algoritme en drijvende kracht achter de trendy website BuzzTube, en Shank, een spijkerharde racer uit het online-racespel Slachtrace, hen door het woeste wereldwijde web te loodsen.