Rapid Action
Na de dood van zijn vrouw trekt Geo Feng zich terug uit de beveiligingswereld en probeert hij een rustig leven op te bouwen met zijn zoon. Zes jaar later staat zijn oude baas plotseling voor de deur en wordt Gao Feng gedwongen terug te keren naar het gevaarlijke werk dat hij achter zich had gelaten.