Road House
In deze remake vol actie van de cultklassieker uit de jaren 80 neemt ex-UFC-vechter Dalton (Jake Gyllenhaal) een baan aan als uitsmijter bij een wegrestaurant op de Florida Keys, maar hij ontdekt dat dit paradijs niet is wat het lijkt.