Red Sparrow
Jennifer Lawrence is Dominika, een voormalig ballerina gedwongen naar Sparrow School te gaan. Hier traint de regering jonge recruten te manipuleren, verleiden en vermoorden. Ze oogt een gevaarlijke agent, maar zit gevangen in een wereld waar ze wanhopig uit wil ontsnappen. Met de levens van haar geliefde op het spel, moet Dominika een manier vinden wraak te nemen op zij die haar hebben verraden.