Red
Explosieve actiecomedy over ex-CIA agent Frank Moses (Bruce Willis) en zijn collega’s (Morgan Freeman, John Malkovich en Helen Mirren). Tot voor kort waren ze het topteam van de CIA, maar omdat ze teveel geheimen kennen staan ze nu aan de top van de CIA dodenlijst. Nadat de eerste aanslag op Frank's leven is verijdeld, is het tijd om het dreamteam weer bij elkaar te brengen vooreen stevige wraakactie!