Resident Evil: Retribution
Het dodelijke T-virus van de Umbrella Corporation verspreidt zich over de hele wereld en verandert alle mensen in ondoden. Het met uitsterven bedreigde menselijke ras heeft slechts één hoop: Alice (Milla Jovovich). Op haar missie vecht ze zich een weg door steden en continenten die zich allemaal binnen in Umbrella's voornaamste onderzoekscentrum bevinden. Oude vrienden worden nieuwe vijanden in haar strijd om te ontsnappen en ze ontdekt dat alles waar ze in gelooft niet echt is.