Resurrection Road
Een elite-eenheid van zes soldaten, geleid door ex-slaaf Barabbas, wordt op een zelfmoordmissie gestuurd om een Confederatie-fort in Arkansas op te blazen. Maar diep in het bos schuilt een duister geheim dat hun moed en overlevingsdrang test.