Riff Raff
Vincent, een voormalig crimineel, wil zijn verleden achter zich laten. Voordat zoon DJ aan zijn studie begint, besluit het gezin om in alle rust nog één keer echt samen te zijn en vertrekt naar hun boshut. Het uitje verandert al snel wanneer vervreemde zoon Rocco en ex-vrouw Ruth onaangekondigd opduiken. Ook gangsters Leftie en Lonnie zijn uit op wraak, en Rocco staat bovenaan hun lijstje.